welcome to masters cup 2012

آزمون های آمادگی مرحله سوم المپیاد کامپیوتر...

welcome to masters cup 2012

آزمون های آمادگی مرحله سوم المپیاد کامپیوتر...

welcome to masters cup 2012

آزمون تمام شد

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

آزمون ها

پنجشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۱، ۰۶:۲۹ ب.ظ

همونجور که خواسته بودین، امتحان هایی که تو دوره برگزار میشه رو براتون میزارم...

سؤالا واقعاً خوبن،حتی اگه من مثل امروز خراب کرده باشم... :اس

 

آزمون تئوری اول      15 تیرماه

 

لذت ببرین از سؤالا....

ببخشین که سرمون شلوغ شده و کم تر مطلب میزارم... ایشالا بعد دوره جبران میکنیم! :دی

خوش باشین و موفق

باز هم دوستدار شما

امین

۹۱/۰۴/۱۵ موافقین ۳ مخالفین ۱
محمد امین عابدی

نظرات  (۸)

 سوالای دوره های پیش رو داری؟؟
پاسخ:
هممم،تقریبا همه ی سؤالایی که من دارم روی inoi هست!
اما یه سری چیز میز هم به صورت دست و پا شکسته دارم! اگه خواستی بو مثلا یه سری سوال از فلان درس فلان سال بذارم!
سلام ! مرسی ! :دی شنیدم همه گند زدن ! نگران نباش ! 
پاسخ:
سلام! خواهش! :دی نگران که نیستم! برش برنزه هنوز! نگرانی ها تازه چند وقت دیگه شروع میشه! اون موقع دیگه پیر میشیم ما! باید بیاین جنازمون رو جمع کنین! شما دو تا اومدین پسرتون رو جمع کردین،اگه منو هم دیدین یه گوشه افتادم، بدون دیگه کارم تموم شده نیازی به کمک نیست! :دی 
 ما دوتا ؟!
من یه نفرم تا جایی که خبر دارم ! 
پاسخ:
پسرتون مامان نداره مگه خوب؟؟!!
فعلن که سالمی ! :پی 
واقعن به نظرت مامان پسر من میاد باشگاه ؟! 
من الافم ! :{‌ دلیل نمیشه بقیه هم باشن ! :دی
 بعد این که گفته بودی اومدین جمع کردین ! :دی من تنهایی اومده بودم ! :دی 
 هه !‌کلن ۷ تا نظره ۶ تاش مال منه ! عالی ینی ! :)))
داداش اینا چین؟ما اولیم اینا رو دیدیم نا امید شدیم .خیلی خفنن .فکر طلا رو باید از ذهن بیرون کرد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی