welcome to masters cup 2012

آزمون های آمادگی مرحله سوم المپیاد کامپیوتر...

welcome to masters cup 2012

آزمون های آمادگی مرحله سوم المپیاد کامپیوتر...

welcome to masters cup 2012

آزمون تمام شد

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

سلام مجدد

جمعه, ۲ تیر ۱۳۹۱، ۰۴:۵۰ ب.ظ

دوباره سلام به همه ی دوستان گلم...

با این که 1 هفته ای از آزمونمون میگذره میبینم که هنوز کلی از دوستامون میان و به بلاگ سر میزنن!تقریباً 40بازدید در روز!(خودم توی بلاگ نمیام که جزوشون حساب شم! از پنل میبینم! :دی)

به همین خاطر میخوام از خود شما بپرسم!

پیشنهادتون چیه؟!یه آزمون دیگه میخواین؟! من هستم! سؤالای تئوری یا برنامه نویسی باحال می خواین من هستم!اخبار المپیاد میخواین من هستم! چیز دیگه ای هم بگین که باعث نشه بلاگ فیلتر شه بازم من هستم!!!!!!!! :دی

خودتون بگین دیگه! من جداٌ موندم چیکار کنم میاین تو بلاگ، دست خالی نرین! :دی

منتظرم!مرسی!

۹۱/۰۴/۰۲ موافقین ۳ مخالفین ۱
محمد امین عابدی

نظرات  (۱۳)

۰۲ تیر ۹۱ ، ۱۷:۳۷ ابوالفضل اسدی

آزمون که باشه ما که استقبال می کنیم

هر چی آزمون بیش تر بهتر 

پاسخ:
تو این دو روز دیگه وقت نمیشه!ان شا الله بعد از دوره هستیم در خدمتتون! :)
ایشاالله دوره شروع شد اگه بشه سوالا و تمرینا و ازمونا و این چیزا رو یه جوری بزاری خعلی خعلی خوب میشه
من به شخصه دلم خیلی سوالای تئوری خفن می خواد
Vielen Dank
 
پاسخ:
اگر امکانش بود و منع قانونی نداشت، چشم!
این راسته که میگن 40 نفر تو م3 قبول می شن؟
راستی کف م2 چند بوده؟ 
پاسخ:
اولاً که واضحه که هر ادعایی مبنی بر نمره ی زیر 65 که مطلقاً شایعه است!
اما میشه کفی بین 65 تا 75 رو پذیرفت که به نظر من 70 بوده!اما خو این صرفاً نظر شخصیه منه!
به هر حال 3 یا 4 روز دیگه همه ی نمرات با جزئیات منتشر میشن!
سوال برنامه نویسی خوبه.چون دوره هم داره شروع میشه،کسایی که میرن دوره هم نیاز جدی به برنامه نویسی دارن!
 همه ی این ها زل که گفتی بگذاری خیلی خوب میشه ها!!
 اصلاح نظر بالایی:
زل=را
پوزش
سلام.
میشه پاسخ سوالات برنامه نویسی سال های قبل رو بذاری؟ 
آقای عابدی خوبی؟! کف ۷۰ ه؟! می دونی که بالاترین نمره ای که قبول نشده ۴۸ ه؟! و میدونی که یه نفر فقط ۲ تا سوال ۲۵ نمره ای حل کرده و قبول شده ؟! ۷۰ رو از کجات اوردی؟! 
پاسخ:
خوب من دیگه بالاخره مطمئنِّ مطمئن شدم از  کف و این چیزا!!! هرچند میدونم تا چند ساعت دیگه همتون از همه ی اینا با خبر میشین!
کف م2 50-52 بوده، اختلاف نمرات هم فاحش بوده! نفر اول الک بدرویا(طلای ریاضی پارسال و عضو تیم امسال) بوده با 143 و بعد از اون 2و3 نفر توی رنج 110-120 بودن ، بعد از اون حدود 10 نفر هم تو رنج 100-110 و بقیه زیر 100 بودن!الانم که دارم این پاسخ رو مینویسم بعد از 18 ساعت از باشگاه برگشتم و منتظرم برآیند اصلی تا یکی دو ساعت دیگه بیاد رو سایت باشگاه(البته اگه تا اون موقع از خستگی به آغوش عزرائیل نرم!) و از 2شنبه تا الان(پنج شنبه شب) 45 ساعت تو باشگاه بودیم... بچه ها برام دعا کنید،نتیجه ی مطلوبی هم تو برآیند و هم تو دوره بگیرم...
نیکی و پرسش؟؟؟؟ 
دوست عزیز شما دعا نمی خواستی ! :دی مرحله ۳ رو ۲۰ نمره مینوشتی قبول بودی ! :دی تبریک میگم ولی ! :) ایشا... طلا هم میشی ! :) 
پاسخ:
خوب اینقدر ملت همین چیزارو بهم گفتن، که سر مرحله 3 ،2 تا سؤال 20 امتیازی رو حل کردم و کدش رو نزدم چون دیگه مهم نبود برام!کد بقیه رو هم با بی دقتی محض زدم که 2 تاشون هم پوکیدند!
اگه این حرفا نبود و مثل بچه ی خوب آزمونم رو میدادم الآن تو برآیند به جای 17 ام،دوم یا سوم میشدم و ...
همون مقعی هم که فهمیدم دوم شدم تو مرجله 2، زنگ زدم به یکی از مسؤلین مدرسمون و خبر رو که بهش دادم ،با این که خیلی خوشحال شد،خیلییییی محکم و جدی گفتش که امین،مغروووووورر نشوووووو!!!!!!!!!!!
اما کو گوش شنوا؟؟!!
منم که جوگیر
1 ساعت آخر هر دو روز مرحله 3 رو کامل لم داده بودم رو صندلی داشتم اطراف رو نگاه میکردم!! یکی نبود بزنه تو سرم بگه بچه بشین کُدت رو بزن! شما ها هم مراقب باشین به مشکل من دچار نشین!
 موفق باشی :)
و خوش بگذره
پاسخ:
مرسی کیانا خانوم بی معرفت!!! شما هم موفق باشی!!!
ولی یادت باشه کلاً سعی کن خوش قول تر باشی!;) D:
 آقای عابدی شام ما چی میشه ؟! 
پاسخ:
ایشا... به مقوقعش!! :دی ;)
 اولن کیانا خانوم خودتی!
من ژنیکم! D:
دومن خب به من چه؟ D:
اصن وقت شد بریم بیرون؟ تازه اگه شما ها همه میرفتین دم در میگفتین ما داریم میریم شما هم بیاین ما میومدیم!
بچه ها شاهدن اون روز کلن ما تو کار دلداری به این و اون بودیم اصن وقت نشد به چیز دیگه ای فک کنیم :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی