welcome to masters cup 2012

آزمون های آمادگی مرحله سوم المپیاد کامپیوتر...

welcome to masters cup 2012

آزمون های آمادگی مرحله سوم المپیاد کامپیوتر...

welcome to masters cup 2012

آزمون تمام شد

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

خلاصه‌ی آزمون

جمعه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۱، ۱۰:۵۴ ب.ظ

پرسش‌ها


پاسخ‌‌های تشریحی

پاسخ‌های نهایی:

1) 549483       2) 544        3) 899681728       4) 5884        5) 1721


نتایج:

لینک نتایج نتایج تصحیح شد

مرسی که تو مسابقه شرکت کردید و به عنوان آخرین درخواست ازتون می خوام تا هر نظری که در مورد کانتست امشب داشتید، بیاید تو نظرات بلاگ بگید.


حاشیه‌های آزمون:

در حین این آزمون یکی از افراد شایعه کرد پاسخ‌های م2 آمده که باعث اغتشاش در آزمون شد. ولی کلی خندیدیم.

در حین این آزمون فرم سابمیت سوال‌ها خراب شد که با همت دوستان مشکل برطرف گردید. این مشکل به این دلیل بود که اکانت آقای عابدی در ووفو بسته شده بود. ولی همان‌طور که گفته شد تمام مشکلات توسط یاران گمنام امام زمان حل شد.


طراحان:

امین عابدی (1 - 2 - 3)

سید حامد ولیزاده (4 - 5)

۹۱/۰۳/۲۶ موافقین ۶ مخالفین ۲
ابوالفضل اسدی

نظرات  (۳۱)

 اولین نظر ! بی-)
وبلاگتون پکید؟ :)))
به شدت راضیم!
ولی خیلی خلوت شد! آدم حس نمیکنه یه زمانی 100 تا کامنت داشت اینجا!
پاسخ:

همت کنید

دوباره میرسه 

اگه ممکنه جواب نهایی رو هم بذارین ! 
منظورم عدد آخره
ممنون
پاسخ:
گذاشتیم 
 ممنون
دستتون درد نکنه
پاسخ:
خواهش میشه دست عزیز!!
شماره شناسنامه طراحا هم بزارین ممنون میشم! :|
نتایج دیر نمیشه حالا! 
پاسخ:

باو داره تصحیح میشه

منم این جا دارم سر ملت رو گرم می کنم :D 

 سلام اگه میشه نتایج همه رو بذارید خیلی عالی میشه
اگر نه سه نفر اول رو بذارید با نمره
پاسخ:
همه رو میزارم
 آقا یه سوال برای سوال دو من خیلی گند زدم تو کد زدنم یا واقعا زمانش خیلی بالا میشد؟
آخه حدااقل 121212121212 تا رو که باید چک میکرد مگه نه؟
پاسخ:
نه دوست عزیز!! جواب ها رو گذاشتیم رو صفحه ی اصلی دانلود کن بخون! ;)
 دسستون درد نکنه
بعد ی مدت کد نزدن چسبید !
لینکه درسته؟This Page is Not Accessible to the Public
You do not have permission to view this report. 
 Natayejo neshoon nemide
 aival baba soal 2 toon kheili bahal bood
 Alan link kharabe ya moshkel az mane?
پاسخ:

درسته میشه

فقط کمی صبر کنید 

بابت آزمون خوبتون خیلی مرسی ...

الآن این نتایج که Public نیست که ...  

 لینک خرایه ! صبر کنید
من سوال ۲ را ساده تر حل کردم!فیبوناچی را به روش ساده و خطی حساب کردم!
البته در این مدت یکی از هسته‌های سی‌پی‌یو به طور کامل اشغال بود!
پاسخ:
راه حل اصلی مثل بچه های خوب زیر 1 ثانیه جواب میده!
Natayej ke eshtebahe 
Man 3 ta hal kard 2 ta sabt shode
پاسخ:
اسمت؟

 alirezan
پاسخ:
doros shod
merci
:) 
۲۷ خرداد ۹۱ ، ۰۰:۱۳ ابوالفضل اسدی

جا داره یه تشکر ویژه از امین و حامد بکنم

خیلی سوالا عالی بود

جدن مرسی 

 chera man nemitunam natayej ro beBnam ?!
من سوال سه رو حل کرده بودم باو :-/
solved منو بوده ! :D
 اها یادم رفت !!! سوالا عالییی بود !!!! دمتون گرم !!!! :)
۲۷ خرداد ۹۱ ، ۰۰:۴۲ لیلا بیابانی
من سوال 1و 4 رو هم درست حل کرده بودم و تایید شد. چرا نتایج این جوریه؟؟؟؟!
پاسخ:
نتایج یه تصحیح کوچولو میخوان که فردا از متحان برگشتم انجام میدم!
دلیلشم اینه که پاسخ های شما دو بار برای دو منظور مختلف جاج میشن! که خوب دو بار جاج،بینش دست کم 5 دقیقه فاصلست!! اون ارسال هایی که منتظر جاج دوم بودن برای ثبت تو scoreتقریبا از دست رفتن!! ولی میشه بازیابیشون کرد که اونم فردا انجامش میدم!!!
من سوال ۴ را حل کرده بود!لطفا بعد از امتحان امروز بررسی بشه!
با تشکر
من سوال ۴ را حل کرده بودم!لطفا بعد از امتحان امروز بررسی بشه!
با تشکر
پاسخ:
تأیید و تصحیح شد!!!
 انصافن عمدن گند زدین به وبلاگ رفتن یا از دست در رفت؟ :)))
کو نظرا و پستای قبلی؟ :-/
پاسخ:
من در مورد نظر ها و پست های قبلی مقابل عمل انجام شده قرار گرفتم!! و به شدت هم مخالف این کار بودم و هستم!! اگه میشد بازیابیشون کرد حتما این کار رو میکردم!! این رو باید بدونین که این بلاگ 3 تا ادمین داره نه یکی!!!
۲۷ خرداد ۹۱ ، ۲۰:۴۸ لیلا بیابانی
نتایجو که درست نکردی!!!!
 پسرم... این بود آرمان های ما؟! :-<
 سلام
1- ایمیل فینگیلیش نفرستین!خوندنش سخت هست،یا en یا pe!
2- سول ها خوب بود،ولی صفحه‌آرایی خوبی نداشت،بالاخره به طبع لطیف کامپیوتری ها هم توجه باید بشه دیگه!!
پاسخ:
1- بله! تو مسابقات بعدی انجام میشه!
2- جونم طبع لطیف! ولی چشم اون رو هم بیشتر دقت میکنیم! هرچند که فکر میکردیم از این بیشتر یهش برسیم ملت میگن لوس شده!
کانتست م3 ای المپ کامپیوتر شرکت آریا ، سه شنبه 21 خرداد92 ساعت 16 تا 20 . اطلاعات بیشتر در http://aryaco.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی