welcome to masters cup 2012

آزمون های آمادگی مرحله سوم المپیاد کامپیوتر...

welcome to masters cup 2012

آزمون های آمادگی مرحله سوم المپیاد کامپیوتر...

welcome to masters cup 2012

آزمون تمام شد

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

برش مقدماتی

چهارشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۱، ۰۶:۵۸ ب.ظ

این هم نتایج برش مقدماتی دوره 22 المپیاد کامپیوتر...

در حال حاضر به طور غیر رسمی نتایج برش مقدماتی اعلام شدند که تفاوت کمی با نتایج اولیه نداشت!

ما که نفهمیدیم باشگاه اعلام رسمی کرد یا نه!!!

اینم نتایج 

دانلود

۹۱/۰۵/۰۴ موافقین ۳ مخالفین ۳
محمد امین عابدی

نظرات  (۱۲)

 تفاوت داشتا... ۴ نفر انداختن بعد الک و مهرداد و امیرعلی و جهان هم نیافتادن ! خیلی فرقه این الا ! 
پاسخ:
همم!! چه کنی تو با درصد ادبیاتت!! :دی
تفاوت کمی نداشت = تفاوت زیادی داشت!

:-" اتفاقم من ادبیاتام رو بالای ۹۰ میزنم ! بی-) خب قالب وبلاگت تیرس منم کورم ! خوندم تفاوت کمی داشت !
پاسخ:
عاووولیییییی !!! خودت بخون چی نوشتی!!! ( اتفاقم من ادبیاتم رو بالای 90 میزنم!!)تو 90% یه نظر و درست بنویسی من دیگه قبول میکنم!! :))))))
هممم!ولی موجه بووووودددد!! :دی
۰۶ مرداد ۹۱ ، ۰۰:۳۱ ابوالفضل اسدی

100 بار گفتم این قالب رو عوض کن این مشکلات پیش نیاد

;)


پاسخ:
1- میخوام از این مشکلات پیش بیاد بخندیم!
2- عوض نمیکنم تا چشت در آد!
3- برو قالب خودتو عوض کن .. ترکیب!
4- شوخی کردم!
5- 9کریم! :دی
6- ;)
7- میخواهی وقت همایونی را بگیری پدر پدر ......
8- ...
میدونی غلط تایپی فرق داره با ادبیات کنکور ؟! :پی 
پاسخ:
با اشتباه وارد کردن گزینه که فرق چندانی نداره! سوتی که شاخ و دٌم نداره که! اینجا دادی، اونجا هم میدی!


***ستاد استرس دهی به عزیزان پشت کنکوری***
۱۳ مرداد ۹۱ ، ۱۱:۴۳ ابوالفضل اسدی

1. غلط کردم

2. غلط کردم

3. غلط کردم 

پاسخ:
1- دیگه تکرار نشه...
2- دیگه تکرار نشه...
3- دیگه تکرار نشه...
4- اوخی! چه پسر خوب حرف گوش کنی!!!!! شوخی میکنم داداش! ما شما را دوست میداریم همچو برادر!آری ای برادر! ;)))

:))))))))))
حالا کاری نداریم که سر آزمون جامع چیکار کردم ! :-سوووووووت 
گسستمو ۱۰۰ نزدم !‌یه عدد رو ضربدر ۲ کردم یادم رفت که ضربدر ۲ کرده بودم دوباره ضربدر ۲ کردم ! :))))))) ۱۲*۶=۳۶ ! می دونستی ؟! بی-) 
پاسخ:
baah baahh!!! :))))))))))
awliii!!! in ast daste tavaanmande iraani...
۱۵ مرداد ۹۱ ، ۰۹:۲۵ ابوالفضل اسدی

1. من گفتم غلط کردم

2. ولی نگفتم دیگه تکرار نمیشه

3. دیگه تکرار میشه :D

4. نوکرم 

پاسخ:
D :D :D :D :D :D:
akhe man o to nayaaym taar ankabootaaye in blog ro pak nakonim,ta ba'de dowre miraas farhangi miaad injaa ro joz'e asaare bastani elaam mikone!
bia chat haamoon ro biarim inja bokonim melkemoon ro tasaahob nakonan! nasalamati toam admini injaa!!
 نچ نچ! من مسئول چتم! (همه هم میدونن) واسه چت کردن تو وبلاگ باید از من مجوز داشته باشین! در غیر این صورت به مراجع اطلاع داده میشه!
۲۲ مرداد ۹۱ ، ۱۰:۵۷ ابوالفضل اسدی
ژنیک جان یه لطفی بکن اجازشو به ما بده
اون های هایونی رو بزن به ته برگه ی ما :D
کانتست مرحله سوم شرکت آریا سه شنبه 21 خرداد 92 ساعت 16 تا 20 . 
اطلاعات بیشتر imo-ioi.blog.ir
یا
aryaco.blog.ir

به قول ژنیک:
به کپک اعتقاد داری ؟ :دی
bara azmoon bashgah salam chi bayad bekhoonim

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی